środa, 8 stycznia 2014

Heej!




Dzisiejszy dzień jak dla mnie był wyjątkowo nudny... w szkole lekcje wydawały mi się długie.Mimo tego,że nie dawno skończyła się przerwa świąteczna to nauczyciele już robią nam sprawdziany i kartkówki. Ja niestety już miałam dziisiaj sprawdzian z fizyki,której nie nawidzę,nie rozumiem i według mnie jest bardzo nudna.Test poszedł mi nie za dobrze i nie oczekuje na dobrą ocenę,bardziej smuci mnie fakt,że ta właśnie ocena będzie już  na nowy semestr :/ A Wy lubicie fizykę?Macie już jakieś sprawdziany,karkówki ? :)


Pozdrawiam! :* 

8 komentarzy:

  1. Nienawidzę fizykiii!!!!
    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też już męczą sprawdzianami.. :/
    A ja lubię fizykę. Nie przepadam za lekcjami fizyki, bo mam okropną nauczycielkę, ale sama fizyka jest spoko. Choć moim ulubionym przedmiotem na zawsze pozostanie matma i niemiecki <3 Niemiecki kocham do tego stopnia, że uczę się go w domu tak sama z siebie.. hehe ^^
    Ładne zdjęcia!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    onlyimagin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah,no ja też może bym i zaciekawiła się fizyką ale tak samo jak u Cb mam bardzo okropną nauczycielkę :D Ja w sumie też bardzo lubię języki obce ;)

      Usuń
  3. w liceum lubiłam fizykę :D super masz kurtkę
    poklikasz w linki w ost. poście? z góry dzięki, Mała Mi. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Oczywiście,zaraz Cie odwiedzę i poklikam w linki :D

      Usuń
  4. Masz idealną grzywkę, też chce taką ! :)

    http://humanpsychologypolish.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahah ojj nie wiem czy jest taka idealna :D Ale dziękuję ;)

      Usuń